#2016-11-22 00:55:26 

Luźna

Użytkownik

Posty: 119

Skąd: Sieradz

Wiek: 24

Jesienna słota mnie niestety dopadła :/ W pracy masa ludzi kicha, prycha i w ogóle i niestety przelazło to paskudztwo na mnie…ja nie potrafię chorować, nienawidzę leżeć w łóżku i dlatego mam pytanie do Was o te nowoczesne specyfiki na te problemy. Możecie polecić coś co naprawdę skutecznie działa? Cena nie ma większego znaczenia, byle dało mi funkcjonować jak człowiek :P
#2016-11-22 02:08:08 

FranekJ

Użytkownik

Posty: 97

Skąd: Dąbrówno

Wiek: 30

Bardzo fajny jest Apap C, kosztuje dosłownie śmieszne pieniądze, a działa jak mało co ;) mojej rodzinie pomaga i często stoujemy, więc wydaje mi się, że to dobra rekomendacja
#2016-11-22 03:26:08 

DeserZKremem

Użytkownik

Posty: 32

Skąd: Pasłęk

Wiek: 33

Moja droga, nie lubisz leżeć w łóżeczku, ale jakbyś tylko jeden dzień została w domku, do tego gorąca herbatka z miodkiem i jakaś maść kamforowa to od razu kolejnego dnia byś była jak młody bóg. Polecam jednak zostać ten jeden dzień w domu, a jak masz z kim zostać to na pewno będzie fajnie.
#2016-11-22 04:55:43 

Luźna

Użytkownik

Posty: 119

Skąd: Sieradz

Wiek: 24

hehe, widzę jakiś podtekst w tej wypowiedzi :P nie mam z kim zostać, jestem singielką z wyboru ;) Dzięki za info, ale akurat do tego produktu kompletnie nie mam zaufania, jakoś mi nie leży :/
#2016-11-22 05:11:09 

Gumiak

Użytkownik

Posty: 146

Skąd: Cieszyn

Wiek: 30

Najlepsze są domowe sposoby, moja żonka ma ich wiele, przygotowuje mi różne gorące napary z dziwnych rzeczy i zawsze baaardzo mi to pomaga. Co do takich typowych leków to uważam, że to co bez recepty raczej słabe, co najwyżej jako wsparcie. Dobre witaminki sobie kup Koleżanko i od razu będzie Ci lepiej.
#2016-11-22 07:01:35 

Przerwa

Użytkownik

Posty: 37

Skąd: Ostróda

Wiek: 25

Zapoznaj się z opiniami o leku Vicks bo według mnie warto zakupić sobie właśnie to. Na stronie tej apteki znajdziesz sobie szczegółówe informacje związane z lekiem i jego składem. Mnie naprawdę pomaga, ma fajny smak i wcale nie kosztuje jakiegoś majątku.
#2016-11-22 07:11:09 

DeserZKremem

Użytkownik

Posty: 32

Skąd: Pasłęk

Wiek: 33

Mój mąż ostatnio zapoznawał się tam ze składem produktu Permen King, tak mi się przypomniało teraz bo szukał sobie :D Co do tego leku o którym napisałaś to też słyszałam o nim wiele dobrych opinii, więc być może faktycznie jest spoko.
#2016-11-22 08:54:42 

Luźna

Użytkownik

Posty: 119

Skąd: Sieradz

Wiek: 24

I tak też zrobiłam, już sobie kupiłam i zaczynamy walkę z choróbskiem :D Dzięki wielkie za pomoc, przydała się bardzo.
DODAJ ODPOWIEDŹ
Copyright 2015