#2016-07-29 01:51:33 

Gumiak

Użytkownik

Siema wszystkim. Ostatnio wpadłem na pomysł żeby otworzyć myjnie samochodową. Pracowałem kilka lat na takiej profesjonalniej i ekskluzywnej myjni za granica i myślałem nad otworzeniem czegoś takiego tutaj. Jakiej firmy sprzęt polecacie?
#2016-07-29 04:07:09 

Xtrex

Użytkownik

A co z najbardziej rozpoznawalnym żółtym sprzętem do mycia? Jeżeli interesujesz się myjkami wysokociśnieniowymi to ja polecam firmę Tiptopol. Oni dostarczają profesjonalny sprzęt dla warsztatów, myjni i inny miejsc gdzie dba się o swoje samochody ;) Firma warta polecenia, widziałem ich ofertę i mają naprawdę fajne ceny.
#2016-07-29 04:39:29 

Chmurka

Użytkownik

W temacie samochodów jestem zielona ale mój mąż ma zapisaną na komputerze zakładkę z tej strony - sklep.tiptopol.pl/wyposazenie-warsztatow/klimatyzacja/odgrzybianie.html (F27). Z tego co wiem to ma ten sprzęt u siebie w firmie i jest bardzo zadowolony, dodatkowo chwalił firmę za profesjonalny dobór i wiedzę :)
#2016-07-29 05:57:44 

Tranios

Użytkownik

Zamawiałem u nich na mój warsztat trzy podnośniki hydrauliczne z którymi do dziś nie mam żadnego problemu. Na sprzęt jest gwarancja więc bez problemu można reklamować jeżeli coś by się działo. Ostatnio sprzętu szukam tylko tam bo mam do nich duże zaufanie.
#2016-07-29 07:37:04 

Gumiak

Użytkownik

No mi głównie zależy na tych myjkach bo inne rzeczy takie jak szmatki czy jakiej preparaty mam już upatrzone. Postanowiłem stosować te same produkty co za granicą. Zaraz zrobię sobie plan co dokładnie będzie mi potrzebne i przyjdzie czas na realizację.
#2016-07-29 08:06:00 

JaGrażyna

Użytkownik

A czy można wiedzieć gdzie ta twoja myjnia będzie się znajdować? Może gdzieś niedaleko mnie to bardzo chętnie wpadnę i zobaczę co się tam dzieje. Daj znak bo ciekawość mnie zje :D
#2016-07-29 10:07:07 

Gumiak

Użytkownik