#2016-07-27 22:55:04 

DobryDuch

Użytkownik

Witam wszystkich, chciałbym zachęcić do wymiany doświadczeń i informacji w zakresie napraw i wymiany części do naszych „maluchów”. Może macie jakieś sprawdzone sklepy z częściami lub warsztaty godne polecenia.
#2016-07-28 00:30:49 

Gumiak

Użytkownik

No fakt takie info się przyda. Zwłaszcza że cięzko teraz o dobrych mechaników. Ja generalnie staram się naprawiać koparkę sam, znam się co nieco, ale czasem wiadomo, pewnych rzeczy się nie przeskoczy.
#2016-07-28 03:08:57 

JaGrażyna

Użytkownik

A jak się zapatrujecie na koparki z firmy Caterpillar? Zależy mi zwłaszcza na informacjach dotyczących niezawodności, wygody pracy i dostępności części. Będę wdzięczna za wszelkie informacje bo jestem w tym temacie zielona, a chciałabym zrobić prezent mężowi.
#2016-07-28 04:54:55 

Gumiak

Użytkownik

Jeśli chodzi o koparki Caterpillar to myślę, że jest to najlepszy wybór. Mąż z całą pewnością będzie zadowolony z pprezentu, bo z doświadczenia wiem że to jeden z tych sprzętów, którego eksploatacja nie pochłania dużych nakładów, a sama praca na nim jest przyjemnością. Części nie są zbyt drogie więc i ewentualne naprawy nie stanowią w tym przypadku żadnego problemu.
#2016-07-28 05:25:43 

FranekJ

Użytkownik

Ja mam własnie minikoparkę Cat z serii 300, niesamowita maszyna, świetnie sobie radzi nawet z najtrudniejszymi zadaniami, a ma co robić bo prowadzę firmę która zajmuje się właśnie wykopami i w zasadzie często z niej korzystamy. No wiadomo, że czasem coś zaskrzeczy i trzeba dokonać jakiejś naprawy, ale też już mam sprawdzony sklep, więc jakby coś ci się działo to pisz śmiało dam ci namiary.
#2016-07-28 07:55:40 

JaGrażyna

Użytkownik

Ok, bede pamietała :) i dzięki za recenzję i zapewnienie że w dobrym kierunku podążam, a chcialabym żeby mąż był naprawdę zadowolony z mojego wyboru.
#2016-07-28 09:13:15 

Tranios

Użytkownik