#2016-05-17 16:51:56 

Xtrex

Użytkownik

Witam wszystkich bardzo serdecznie. Szukam nowego komputera do domu, ale wiem, że będzie on używany także do gier i innych rzeczy dlatego szukam czegoś mocniejszego. Nie znam się na tym za bardzo dlatego prosiłbym o jakieś rady przy wyborze sprzętu.
#2016-05-17 19:01:18 

DobryDuch

Użytkownik

No ja bym proponował zainteresować się komputerami Lenovo. Te najnowsze modele są dobrze wyposażone i dają naprawdę dużo frajdy z użytkowania. Jeśli masz zamiar używać komputera do nowszych gier to polecam zastanowić się nad komputerem stacjonarnym, bo kupno laptopa do gier to duży koszt.
#2016-05-17 20:51:42 

Xtrex

Użytkownik

Nie napisałem, że ma być to laptop, ale faktycznie takiego szukam :) Na razie korzystam z komputera Lenovo ThinkPad W. Sprzęt fajny, ale jeżeli chciałbym na nim odpalić jakąś nową grę to będzie z tym problem.
#2016-05-17 23:25:03 

Winner

Użytkownik

Ja osobiście uważam, że kupno laptopa do gier to strata pieniędzy. Ja na twoim miejscu rozejrzał bym się za czymś takim jak tu mct-sklep.pl/elitebook-c4584.html a później za skrzynką gdzieś na allegro. Jak dobrze poszukasz to znajdziesz i laptopa i stacjonarny w cenie dobrego laptopa.
#2016-05-18 01:34:09 

EntuzjazmONA

Użytkownik

A ja mam pytanie trochę z inne beczki. Jakiego sprzętu szukać typowo pod pisanie dłuższych tekstów na potrzeby książek? Nie wiem czy szukać czegoś wyjątkowego.
#2016-05-18 04:32:34 

Luźna

Użytkownik

Ja mogę ci powiedzieć z doświadczenia, że nie musisz szukać specjalnego sprzętu, ale znajdź sobie taki z podświetlaną klawiaturą, bo wieczorami potrafi to strasznie utrudniać życie. Ja tak kiedyś siedziałam po ciemku i widziałam tyle klawiszy co mi oświetlił ekran.
#2016-05-18 07:01:35 

Winner

Użytkownik